Sunday, December 16, 2007

アニメ の画 (Anime’s Picture)

今日私の 友達 は 私 の 画 を 画きました。

みて。。。

いい じゃない?

とても いい と 思います。

赤名利香、ありがと ございました ね。
アニメ の 人柄 に なりました。Hahaha.

Translation:

Today my friend has drawn a picture of me.

Look...

Isn't it nice?

I think it's very nice.

Thank you very much, Akana Rika.

I have become an animation character. Hahaha



1 comment:

Brandon said...

I' the one who took this picture.
Very beautiful!